Mediekanaldagen 2017

Hva har Facebook, Tv2, Google, P4, JCDecaux og Media Direct Norge til felles? Jo, de var alle hos oss i Nucleus på vår mediekanaldag tirsdag 10. januar 2017.

_DSC0982

Svaret på hva som er den mest effektive måten for å spre et budskap med høyest mulig effekt til en målgruppe er ikke alltid det samme – langt oftere enn før handler det om å sette sammen den riktig kanalmiksen, kombinere fortjente og betalte kanaler samtidig og utnytte kanalenes beskaffenhet og muligheter. Da må man som rådgivere kunne mest mulig om den enkelte kanal. Kanalkunnskap er essensielt for å kunne lage den gode strategien og den riktige kreative løsningen.

For å kunne gi våre kunder enda bedre råd i 2017 inviterte derfor vi i Nucleus noen av de ledende mediekanalene til oss, for å oppdatere oss.

Takk til Facebook, Tv2, Google, P4, JCDecaux og Media Direct Norge som ga oss mer kunnskap om mulighetene i dag og innsikt om hva vi kan forvente oss i tiden fremover.