Nucleus har invitert IKEA, Kommunikasjonsforeningen, Skatteetaten og BORI til panelsamtale under Arendalsuka. Her skal vi diskutere effektiv bruk av KI og høre hvordan kommunikasjons- og markedsavdelinger kan bruke generativ KI.

Fremtidsutsiktene, effektivitetsgevinstene og inntjeningsmulighetene er ifølge mange analytikere store når det gjelder bruk av generativ KI. Mulighetsrommet ser ut til å være uendelig, men hvordan bruker du teknologien til å skape verdi i praksis?

I dette arrangementet tar vi tempen på bruken av generativ KI blant kommunikasjons- og markedsmedarbeidere, og du får du presentert relevante eksempler på bruk av KI. Vi diskuterer effektiv bruk av KI og drøftet de etiske utfordringene knyttet til bruken av KI.

I panelet møter du:

  • Anne-Lise Mørch von der Fehr, daglig leder, Kommunikasjonsforeningen
  • Hallvard Lavoll, kommunikasjonssjef, Skatteetaten
  • Henriette Carstensen, salgs- og markedsdirektør, BORI
  • Axel Revheim, leder for forretningsutvikling og Seniorrådgiver, Nucleus
  • Helene Løken, kommunikasjonsdirektør, IKEA
  • Leif Iversen, debattleder, Nucleus

Sted: Kirkebakken 13 i Arendal

Tid: Onsdag 14. august, klokken 08.30-09.30

Har du ikke mulighet til å delta på arrangementet i Arendal? Frykt ikke. Her kan du følge arrangementet digitalt.

Les mer om arrangementer på Facebook.