Nucleus med gull i In2 SABRE og fire nominasjoner i SABRE Awards

Nucleus fikk gull i Best in Audio: Podcasts + Music i In2 SABRE. I tillegg er vi nominert til fire priser i SABRE Awards! Under følger en oversikt over hvilke prosjekter som er nominert i de ulike kategoriene.

– Vi er naturligvis kjempefornøyde med at vi nok et år viser oss frem på den europeiske PR-scenen. Dette viser at det arbeidet vi gjør fortsetter å skape verdi for kundene våre, sier administrerende direktør i Nucleus, Øyvind Løland.

Med podcasten «Hva er innafor?» vi gjennomførte for RUStelefonen vant Nucleus gull i In2 SABRE Awards 2018. Denne prisen fikk vi også i fjor, da også etter arbeid med RUStelefonen. Til finalen i SABRE Awards 23. mai er vi nominert i fire kategorier med fire ulike prosjekter:

Employee Communication: «Polferden», med Hennig-Olsen Is
Influencer Marketing: «Verre er det ikke», med Trygg Trafikk
Marketing To Youth: «Hva er innafor?», med RUStelefonen
Real Estate and Construction: «Årets rotekopp», med ESSVE

En komplett oversikt over alle nominerte finnes her.

Vi vil samtidig benytte anledningen til å takke våre samarbeidspartnere, Shortcut og Tangrystan, og ikke minst til kundene våre for et morsomt og spennende samarbeid.

I tillegg har vi mottatt fem Certificate of Excellence i følgende kategorier og prosjekter:

Best in digital marketing/advertising: Kavlifondet
Best use of video networks: Kavlifondet
Best in Brand Film/Video: Kavlifondet
Best use of social media or analytics for audience insights or influencer targeting: Kavlifondet
Best in measurement, post-campaign analysis: Hennig-Olsen

Vi følger spent med på utviklingen!