En litt annerledes påskeuke ble åpnet med flere nominasjoner i anerkjente SABRE Awards. Fire ulike prosjekter fra Nucleus kjemper om tittelen i hver sin kategori.

SABRE Awards er prisutdelingen som anerkjenner strategisk, kreativ og effektiv markedsføring. Nucleus har for fjerde året på rad flere nominerte bidrag i SABRE Awards – verdens største prisutdeling innen PR. Prisutdelingen gjennomføres av The Holmes Report.

Nucleus er det norske byrået med flest nominasjoner, med prosjekter gjennomført for NLB, Trygg Trafikk og Onninen. Kategoriene spenner seg fra «Business to Business» til «Public Education». Et av prosjektene som er nominert er det digitale innholdsmagasinet Onntime, som vi har laget sammen med Onninen.

– Det er gøy å se at vi får igjen for tiden vi har brukt på innsikt, strategi og kreativitet i arbeidet med både nettside, innholdsproduksjon og distribusjon av Onntime. Og det er ekstra inspirerende å se at arbeidet også har gitt forretningsmessig effekt for kunden, sier kundeansvarlig Leif Iversen.

Her er våre nominerte prosjekter:

– Det er viktig å måle arbeidene våre mot de beste i Europa, og vi gleder oss til prisutdelingen, selv om den sikkert vil bli feiret på videokonferanse, sier byråleder Axel Revheim.

Sist uke fikk Nucleus også sølvmedalje i Årets Byrå i kategorien PR og Kommunikasjon.

Hele nominasjonslisten kan du lese her.