Nytt digitalt tilskudd

Nucleus fortsetter satsningen på digitale flater, og henter nå en rådgiver fra reklamebyrået Foll. Susanne Vedvik Kalleberg skal styrke stallen i Nucleus med arbeid innenfor kreativ, digital innholdsproduksjon og optimalisering av digitale kanaler.

Innerst i lokalet i Wergelandsveien har det lenge stått en tom pult. Nå er pulten besatt av en ung og sulten rådgiver innen digital markedsføring. Susanne Vedvik Kalleberg er Nucleus’ nye digitale rådgiver, og skal fremover arbeide både operativt og strategisk med våre digitale kampanjer.

– Vi er naturligvis kjempefornøyde med å få inn Susanne. En satsning på digitale flater i Nucleus gjør at vi trenger flere ressurser med spisskompetanse innen blant annet optimalisering av kampanjer på sosiale medier, sier leder for innhold, kreativitet og distribusjon, Kyrre Edquist-Hansen.

Vedvik Kalleberg skal jobbe tett sammen med Kristian Haakonsen, og vil få et ansvar for flere ulike kunder fra ulike bransjer og sektorer, noe som også er årsaken til at hun ønsket å begynne i Nucleus.

– Jeg kommer til Nucleus fordi jeg er veldig tiltrukket av tilnærmingen vi har til det varierte arbeidet som gjøres. Her tør vi å stille de kritiske spørsmålene og man har en strategisk og metodisk forankring i alt vi gjør for kundene våre. Jeg gleder meg til å få et innblikk i hvordan det er å jobbe i et fullservice kommunikasjonsbyrå, og jeg ser frem mot å jobbe med dyktige mennesker hvor jeg kan lære og inspireres, sier Susanne.

Innholdsprodusenten fra Sandnes er ellers en habil fotograf og leser ofte bøker på fritiden. Hun håper selv at hun raskt kan bidra med å heve både den sosiale og faglige delen av det Nucleus leverer.

– Jeg gleder meg til å begynne arbeidet og å bli en del av gjengen. Det er en fin blanding av unge og «ikke unge» her, avslutter den nygifte 27-åringen smilende.