Nucleus har for tredje året på rad flere nominerte bidrag i SABRE Awards – verdens største prisutdeling innen PR. I tillegg premieres to av våre bidrag som vinnere i In2 Sabre Awards.
SABRE Awards er en årlig prisutdeling gjennomført av The Holmes Report, og blir denne gangen avholdt i London i slutten av mai. Tidligere år har Nucleus blitt nominert i ulike kategorier med blant annet Byggmakker bygger landet, Prinsens gate, Polferden og Trygg Trafikks holdningskampanje «Verre er det ikke». Av totalt 600 innsendte bidrag fra hele Europa har Nucleus tre nominerte prosjekter.
I fjor tok vi seieren hjem i kategorien Employee Communication med «Polferden». I årets utgave er vi nominert med tre ulike prosjekter i tre ulike kategorier:
Nordics: Trygg Trafikk og «Noen kamper er verdt å ta»
Community Relations: Hennig-Olsen Is og «Jan går Norge på langs»
Telecommunications: Telenor Inpli og «Uten oss»
– Det er alltid gøy når prosjektene våre blir anerkjent internasjonalt. Dette er en anerkjennelse at det vi gjør for våre kunder i Norge kan måles opp mot de beste i Europa. Vi gleder oss til finalen, sier Øyvind Løland, administrerende direktør.
Flere priser i In2 Sabre Awards
Samtidig som nominasjonen til SABRE Awards kommer inn, blir også prisene i In2 Sabre Awards delt ut, i tillegg til ulike Certificates of Excellence. I år vant Nucleus to priser, og tre «Certificates».
VINNER:
Best persuasive content: Trygg Traffik, “Noen kamper er verdt å ta”.
Best in measurement, post-campaign analysis: Trygg Trafikk, “Noen kamper er verdt å ta”.
CERTIFICATES:
Best use of Integrated Social media: Trygg Trafikk, “Noen kamper er verdt å ta”
Best use of video networks: Telenor Inpli, “Uten oss”
Best in brand film/video: Trygg Trafikk, “Noen kamper er verdt å ta”.
Du kan se alle finalistene til SABRE Awards her.
Se alle vinnerne av In2 Sabre her.