Flyver? Teknisk feil? ..eehhh…

Nucleus gjennomfører i disse dager en kampanje for Håndballforbundet og forbundets sponsorer som på en sjarmerende måte viser at man ikke trenger å kunne alt om håndball for å like håndball. Først ut var Håndballjentenes store generalprøve – Møbelringen Cup.

Siste helg i november spilte Håndballjentene Møbelringen Cup, og snart bankes EM i gang. I januar er det Håndballguttas tur til å kjenne på mesterskapsfølelsen når VM begynner.

Nucleus har på oppdrag fra Håndballforbundet laget en rekke filmer som skal spre glede gjennom begge mesterskapene. Med hjelp fra sjarmerende små får vi et innblikk i håndballverdenens ord og uttrykk.

– Kampanjen er lagd for forbundet og 12 av sponsorene. Vi ønsker å vise at det ikke er så viktig å kunne alle detaljene rundt spillet for å like håndball, noe vi tar ut på en overraskende og sjarmerende måte, sier kundeansvarlig Axel Revheim, og får støtte fra markedssjefen i Håndballforbundet:

– Med kampanjen ønsker vi å vise at håndball er en sport for alle. De store mesterskapene med Håndballjentene og Håndballgutta trekker over en million seere og publikum som har én ting til felles: gleden og spenningen ved å overvære kampene, helt uavhengig av forkunnskaper, sier markedssjef i NHF, Rasmus Aarflot.

Filmene er lagd i samarbeid med Go Electra.